//
کدخبر: ۴۲۲۲۳۶ //

ریزش شدید قیمت خودروی محبوب داخلی

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد.

ریزش شدید قیمت خودروی محبوب داخلی
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت خودرو امروز جهش چندانی را ثبت نکرد. نمودار قیمت خودروهای پرفروش داخلی چند روزی است که اندکی صعودی شده است که مهم‌ترین دلیل آن زمزمه‌ افزایش قیمت کارخانه خودروهاست. در این میان قیمت کارخانه ساینا اس و پژو پارس رسما نیز بالا رفته است. با این حال بازار خودرو واکنش چندانی به این مساله نشان نداده است و قیمت‌ها با افزایش اندک به روز شده است. پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۶ و شاهین از جمله خودروهایی بودند که نسبت به روز گذشته افزایش قیمت را ثبت کردند.

 

جدیدترین قیمت خودروهای پرفروش ایرانی و تغییرات آن نسبت به روز گذشته (۲۱ شهریور) را می‌خوانید.

قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۶۰ میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته ثابت مانده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۴۶۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون بالا رفته است.

 

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۱۵  میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون افزایش پیدا کرده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۵۹۵ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۵ میلیون افزایش یافته است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۸۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۴۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۴۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است. این خودرو تقریبا طی سه ماه گذشته ۱۷۰  میلیون ارزان شده است.  مدل ۱۴۰۲ این ۷۷۰میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است. این  مدل طی دوماه گذشته ۱۳۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱، ۷۴۰ میلیون تومان است که نسبت به  روز گذشته ثابت مانده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۶۰ تومان قیمت خورده است که تغییر نکرده است و طی ۲۲ روز حوالی ۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا دنده ای ۱۴۰۲ هم به ۶۶۰میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است و طی سه ماه گذشته ۱۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۰۰  میلیون تومان رسیده است که به معنای ثبات طی روز گذشته است. دنا ۴۰ میلیون در ۲۰ روز گذشته ارزان شده است. این خودرو نسبت به خرداد ۱۴۰ میلیون تومان ریزش داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۲۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان