//
کدخبر: ۴۲۱۳۴۸ //

آغاز فروش فوری سایپا با جایگزین کوییک از دم قسط + تحویل سریع

فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی و تحویل فوری آغاز شد.

آغاز فروش فوری سایپا با جایگزین کوییک از دم قسط + تحویل سریع
به گزارش فرتاک نیوز،

اطلس، یکی از ۸ خودرو جدید سایپا است که جایگزین کوییک بر شمرده می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر هاچ بک اطلس سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ را مشاهده کنید و همچنین مروری بر مشخصات آن داشته باشید.

فروش فوری سایپا به معنای فروش محصولاتی است که برای فروش سریع ارائه می شود.در فروش فوری سایپا خودروهایی که در انبار شرکت موجود است با قیمتی مناسب عرضه می شود.در طرح فروش فوری سایپا محصولات پر طرفدار در سامانه یکپارچه عرضه می شود و خریداران برای تحویل خودرو نوبت دهی می شوند. فروش فوری سایپا برای مادران نیز برنامه های ویژه ای دارد. در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری سایپا می پردازیم.

هاچ بک اطلس یکی دیگر از محصولات غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد بود. Atlas بخشی از نسل جدید خودروهای اقتصادی این خودروساز داخلی است.

سایپا اطلس عضو جدید خانواده X۲۰۰ است که تیبا، ساینا و کوییک به‌عنوان اعضای دیگر آن شناخته می‌شوند. سایپا برنامه دارد این هاچ بک را در ۲ نسخه دنده دستی و دنده اتوماتیک یا به عبارتی دیگر، در ۴ تیپ با نام‌های G ،S ،L و E روانه بازار کند. از این بین، E و L در دسته تیپ‌های بالارده‌تر این خودرو تولید داخل قرار می‌گیرند که امکانات رفاهی بیشتری نسبت به دو نسخه دیگر خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۳۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان