//
کدخبر: ۴۱۴۰۳۵ //

فوری / شرط سنی برای معلم شدن تغییر کرد

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از تصویب شرایط و شایستگی‌های جذب داوطلبان ورود به آموزش و پرورش از مسیر آزمون سراسری خبر داد.

فوری / شرط سنی برای معلم شدن تغییر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

در هزار و بیست و هشتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش که با حضور وزیر آموزش و پرورش، دبیرکل شورای عالی و سایر اعضای آن در سالن جلسات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، «شرایط و شایستگی‌های جذب داوطلبان ورود به آموزش و پرورش از مسیر آزمون سراسری» پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

محمود امانی با اشاره به مصوبه جدید شورای عالی آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش موظف است منابع مورد نیاز خود برای مشاغل آموزشی و تربیتی را از مسیر آزمون سراسری و بر اساس قانون متعهدین به خدمت در آموزش و پرورش با رعایت مفاد این آئین نامه جذب کند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش افزود: به استناد ماده واحده «نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیت» مصوب جلسه ۸۳۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر شناسایی، جذب و تأمین نظام‌مند منابع انسانی، تحقق بخشی به مفاد سند تحول بنیادین و در راستای اجرای بند ۱۱ ماده ۶ وظایف و اختیارات شورای عالی آموزش و پرورش، وزارت آموزش و پرورش موظف است منابع مورد نیاز خود برای مشاغل آموزشی و تربیتی را از مسیر آزمون سراسری و بر اساس قانون متعهدین به خدمت در آموزش و پرورش با رعایت مفاد این آئین نامه جذب کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۰۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان