//
کدخبر: ۳۸۴۳۱۹ //

انتقاد اسحاقی از افزایش قیمت قبوض گاز

نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی انتقادات تندی را نسبت به وزارت نفت به دلیل افزایش قبوض گاز مطرح کرد.


انتقاد اسحاقی از افزایش قیمت قبوض گاز
به گزارش فرتاک نیوز،

 سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری به رییس جمهور گفت: آقای رئیسی شما را نه اصولگرا و نه اصلاح طلب بلکه شخصیت انقلابی شناختند؛ وقتی شخص انقلابی می خواهد برای مقام عالی دولت رای بگیرد باید طبقه محروم و مستضعفان و صاحبان اصلی انقلاب را مدنظر قرار دهد.

وی افزود: نباید هزینه تصمیمات اقتصادی را مردم بدهند و به آن ها تحمیل شود؛ در زمان بحران گاز از مردم خواستیم که صرفه جویی کنند اما بعد از بحران، مردم با افزایش قیمت قبوض گاز روبرو شدند. افزایش هزینه گاز تن مردم را می لرزاند و این کار اشتباهی بود که وزارت نفت انجام داد. آقای رئیسی، دست آن تیم اقتصادی و افرادی که قصد دارند با افزایش قبوض گرانی را به طبقه محروم تحمیل کنند قطع کنید که اگر این کار نشود، مجلس قطع خواهد کرد.

نماینده قائنات در تذکر دیگری به وزیر کشاورزی گفت: وزارت کشاورزی زعفران با قیمت ۴۰ میلیون تومان را در تحویل گرفت و در انبار نگه داشت و امروز با تصمیمات غلط خود قیمت این محصول را به ۲۰ تا ۲۵ میلیون کاهش داده است؛ این چه فسادی است که در وزارت کشاورزی و صادرکنندگان نفوذ کرده آن هم در شرایطی که شعار دولت قطع کردن دست فساد و رانت بود؟ افزایش قیمت ها طبقه محروم را متضرر می کنند نباید وزارت کشاوری زیر توافق خود با زعفران کاران و کشاورزان بزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۳۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان