//
کدخبر: ۳۶۶۷ //

پشتیبانی کامل عملیات برق‌رسانی به محدوده حادثه ساختمان پلاسکو

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از پشتیبانی کامل عملیات برق‌رسانی به محدوده حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو خبر داد.

پشتیبانی کامل عملیات برق‌رسانی به محدوده حادثه ساختمان پلاسکو

به گزارش فرتاک نیوز،کامبیز ناظریان درباره امدادرسانی این شرکت در حادثه دلخراش آتش سوزی ساختمان پلاسکو اظهار داشت: از ابتدای وقوع این حادثه بیش از 200 نفر از نیروهای عملیاتی و مدیریتی شامل 20 اکیپ عملیاتی، مراکز کنترل و مناطق 21 گانه با استفاده از شبکه‌های جایگزین، پست‌های سیار، دیزل ژنراتور، برج‌ها و بالن‌های روشنایی با کلیه امکانات امدادی، پایداری شبکه برق‌رسانی محدوده ساختمان پلاسکو و تأمین روشنایی محدوده آسیب دیده را بصورت شبانه روزی بر عهده دارند.

وی افزود: در حال حاضر به غیر از محدوده آسیب دیده هیچ گونه خاموشی در سطح مشترکین تجاری و مسکونی وجود ندارد.

ناظریان در بخش دیگری از سخنانش ضمن اعلام تأمین برق پایدار و روشنایی محوطه محل حادثه که می‌تواند در اجرای عملیات امداد و نجات کامل بسیار مؤثر باشد؛ از آمادگی این شرکت به منظور اعزام خودروهای سبک و نگین شامل جرثقیل و بالابر در راستای انجام خدمات احتمالی خبر داد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت گفت: به محض اتمام عملیات پاکسازی منطقه آسیب دیده بلافاصله عملیات بازسازی شبکه برقرسانی آسیب دیده آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به تجهیز چادر فرماندهی این شرکت در محل حادثه با کنترل و پایش اقدامات انجام شده؛ یادآور شد با تلاش نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از طریق شبکه برقرسانی موجود؛ تمامی مشترکین محدوده مذکور به غیر از محل آسیب دیده از ساعت 16 روز پنج شنبه، سی‌ام دی ماه به‌طور کامل برق هستند.

تأمین برق تجهیزات سیار گروه‌های امداد و نجات از طریق عوامل مستقر در شرکت در دستور کار قرار داشته و طی چندین نوبت اجرایی شده است.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان