//
کدخبر: ۳۳۳ //

معرفی طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان اردبیل به بانک های عامل

معاون فرماندار اردبیل گفت: 230 طرح اقتصاد مقاومتی این شهرستان جهت بهره مندی از تسهیلات مالی به بانک های عامل معرفی شده است.

معرفی طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان اردبیل به بانک های عامل

حسین وطن دوست در جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی شهرستان اردبیل افزود: تاکنون 194 طرح در بانک های عامل مورد پذیرش قرار گرفته ، تسهیلات 37 طرح پرداخت شده و 46 مورد در حال طی مراحل پرداخت است.

او اظهار کرد: چهار هزار و 420 میلیارد ریال به این طرح های اقتصاد مقاومتی در مناطق مختلف در شهرستان اردبیل پرداخت شده که بیشتر آنها در زمینه تثبیت اشتغال و ایجاد اشتغال بوده و طرح ها و کارخانه راکد را از حالت رکود خارج کرده است.

وی افزود: گروه نظارت استان با همکاری اداره کار و سایر ادارات مرتبط به طور منظم طرح ها و مراحل پرداخت تسهیلات را رصد می کند و برنامه های این گروه بر تولید و توزیع مصرف ، عدالت محوری ، کاهش تورم ، افزایش بهره وری ، رفع معضل بیکاری ، کاهش وابستگی به نفت و کاهش واردات از کشورهای بیگانه متمرکز شده است.

معاون فرماندار اردبیل برنامه اقتصاد مقاومتی را همچنین ارتقای توان مالی و افزایش بهره وری در 11 برنامه ملی و شاخص و 19 دستگاه اجرایی در کنار بانک ها دانست و گفت: با همکاری دستگاههای اجرایی و بانک ها باید برای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان