//
کدخبر: ۱۱۴۵۰۳ //
سومین نشست در یک ماه اخیر با فعالان اقتصادی

ظریف: آمریکایی ها معتاد تحریم هستند

وزیر امور خارجه در جمع سفیران و فعالان اقتصادی با بیان اینکه «آمریکایی ها معتاد تحریم هستند»، یادآورشد: تاریخ روابط خارجی آمریکا نشان می‌دهد آنها بیشترین تحریم‌ها را علیه کشورهای مختلف اعمال کرده اند.

ظریف: آمریکایی ها معتاد تحریم هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

 دستگاه دیپلماسی کشور و فعالان اقتصادی این روزها – که تحریم ها و چالش های بین المللی مهمترین موضوع گفت و گوی فعالان بخش خصوصی است - بیش از گذشته به ضرورت در کنار یکدیگر بودن توجه دارند.

«محمدجواد ظریف» در یک ماه اخیر سه بار در جمع فعالان اقتصادی حاضر شده است؛ نخست، یکشنبه سوم تیرماه به میان اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران رفت؛ دوشنبه بیست و پنجم تیرماه نیز در نشست هم اندیشی نمایندگان خارجی مقیم ایران و فعالان اقتصادی شرکت کرد و امروز در نقش فرماندهی سفیران و رئیسان نمایندگی جمهوری اسلامی ایران پا به پارلمان بخش خصوصی گذاشت.

«محمدجواد ظریف» در نخستین همایش مشترک سفیران و رئیسان نمایندگی جمهوری اسلامی ایران با فعالان بخش خصوصی، افزود: اکنون در وضعیتی قرار گرفته ایم که می توانیم شرایط را از هر روز بهتر کنیم چون دنیا در کنار ما قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه «در شرایطی که باید شکر نعمت می کردیم، بعضی ها کفر نعمت کردند» ادامه داد: اکنون نیز این فرصت وجود دارد که با اتحاد همه قوای کشور بتوانیم از وضعیت خطیر کنونی عبور کنیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشور اظهار داشت: «ما می توانیم فشارها را با افزایش تولید ملی و افزایش صادرات غیرنفتی به فرصت تبدیل کنیم و در چند ماه آینده به آمریکایی ها نشان دهیم که باید این اعتیاد خود را ترک کنند.»

این گزارش تکمیل می شود...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۵۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان