//
کدخبر: ۷۶۰۷۳ //

پیگیر تبدیل کرمانشاه به پایلوت"گردشگری عشایری" کشور هستیم

معاون گردشگری استان کرمانشاه از پیگیری برای تبدیل کرمانشاه به پایلوت"گردشگری عشایری" کشور خبر داد.

پیگیر تبدیل کرمانشاه به پایلوت"گردشگری عشایری" کشور هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا مرادی بیستونی به ظرفیت گردشگری عشایری در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: 14 ایل و طایفه مستقل در مناطق مختلف استان وجود دارند که به عنوان یک ظرفیت گردشگری می توان از آنها استفاده کرد.

 

وی با شااره به انعقاد تفاهم نامه‌ای با اداره امور عشایری استان  تصریح کرد: مسیرهای کوچ، محل اتراق و سایر مسائل مربوط به اسکان و زندگی عشایر استان را به صورت برنامه ای مدون نموده و به دفتر برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی کشور ارسال کردیم.

 

وی تاکیدکرد: پیگیر هستیم تا کرمانشاه را به عنوان پایلوت "گردشگری عشایری"در کشور کنیم.

 

مرادی بیستونی با بیان اینکه در این راستا جلساتی نیز با عشایر منطقه جلالوند و عثمانوند کرمانشاه برگزار کرده‌ایم، افزود: عشایر این مناطق از اجرای طرح گردشگری عشایری استقبال کرده و در آن مشارکت خواهند داشت.

 

وی اضافه کرد: درحال حاضر نیز به صورت غیرمنسجم برنامه هایی مانند برپایی سیاه چادرها طی زمان برگزاری نمایشگاه های مختلف در حوزه گردشگری عشایری در استان اجرا می شود، اما می‌خواهیم با برنامه به شکلی کاملا منسجم به این موضوع بپردازیم.

 

معاون گردشگری استان کرمانشاه همچنین تاکید کرد: برنامه ریزی می کنیم تورهای گردشگری مختلفی نیز برای بازدید از ظرفیت های گردشگری عشایری استان داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان