//
کدخبر: ۷۵۶۵۷ //
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه:

۲.۳ میلیون "سیم‌کارت" فعال در کرمانشاه داریم

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از وجود 2.3 میلیون سیم کارت فعال در استان خبر داد.

2.3 میلیون "سیم‌کارت" فعال در کرمانشاه داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

شهریار بهنیا  با اشاره به فعالیت سه اپراتور همراه اول، رایتل و ایرانسل در استان، گفت: در مجموع ظرفیت این سه اپراتور در استان بیش از چهار میلیون سیم کارت است.

 

وی افزود: در حال حاضر اپراتور همراه اول یک میلیون و 860 هزار سیم کارت در استان دارد که از این تعداد یک میلون و 400 هزار آن فعال است.

 

بهنیا تصریح کرد: اپراتور ایرانسل نیز یک میلیون و 900 هزار سیم کارت در استان ظرفیت دارد که از این تعداد 800 هزار آن فعال است.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ظرفیت اپراتور رایتل در استان را نیز 300 هزار سیم کارت اعلام و تصریح کرد: از این تعداد نیز 150 هزار سیم کارت در استان فعال است.

 

بهنیا افزود: در مجموع از ظرفیت چهار میلیون سیم کارت هر سه اپراتور در استان، دو میلیون و 300 هزار آن فعال بوده که بیش از جمعیت دو میلیون نفری استان است.

 

بهنیا خاطرنشان کرد: استفاده یک فرد از چند سیم کارت چندان اهمیتی ندارد و آنچه که مهم است مشخص بودن هویت صاحب سیم کارت است.

 

وی افزود: در حال حاضر هر سیم کارت تنها با ارائه کارت ملی فعال شده و هویت صاحب آن مشخص است و در صورت بروز مشکل به راحتی صاحب سیم کارت قابل شناسایی است.

 

بهنیا در ادامه از مردم خواست، هرگونه مشکل ارتباطی را با سامانه 195 در میان بگذارند.

 

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه 195 یا رفتن به آدرس ir.195 هرگونه مشکل در زمینه مخابرات، پُست، اینترنت و در مجموع هرمشکل ارتباطی را گزارش داده و هرشکایتی در این زمینه دارند مطرح کنند تا به آن رسیدگی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۵۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان