//
کدخبر: ۷۴۸۸۶ //

بازدید ۱۰ هزار کرمانشاهی از فیلم های جشنواره فجر/ "به وقت شام" پربازدیدترین فیلم

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: با گذشت پنج روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان بیش از 10 هزار نفر از فیلم‌‎های این جشنواره دیدن کردند.

بازدید 10 هزار کرمانشاهی از فیلم های جشنواره فجر/ "به وقت شام" پربازدیدترین فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

مظفر تیموری با اشاره به شروع پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در کرمانشاه از 13 بهمن ماه گفت: افتتاحیه این جشنواره در استان با اکران فیلم سروزیر آب و با حضور عوامل این فیلم در 13 بهمن ماه برگزار شد.

 

وی از اکران 17 فیلم در این دوره برگزاری جشنواره خبر داد واظهار کرد: اکران رسمی فیلم ها از 14 بهمن ماه آغاز شد.

 

تیموری تصریح کرد: از مجموع فیلم‌های اکران شده پنج فیلم مربوطه به رده سنی کودک و نوجوان است.

 

تیموری به استقبال خوب کرمانشاهیان از فیلم های این دوره جشنواره اشاره کرد و افزود: با گذشته پنج روز از برگزاری جشنواره حدود 10 هزار نفر از فیلم های جشنواره بازدید کردند.

 

وی افزود: در دوره گذشته برگزاری جشنواره در مجموع 20 هزار نفر از فیلم های جشنواره بازدید کردند که امیدواریم این دوره تا پایان زمان برگزاری جشنواره یعنی 22 بهمن ماه بتوانیم بیش از این تعداد بازدیدکننده داشته باشیم.

 

تیموری فیلم "به وقت شام" ساخته «ابراهیم حاتمی کیا» را پربازدید ترین فیلم جشنواره در استان تا روز ششم برگزاری جشنواره عنوان کرد و افزود: استقبال بسیار از این فیلم موجب شد سانس فوق العاده برای این فیلم لحاظ شود که امروز (19 بهمن ماه) ساعت 21 در محل سینما آزادی خواهد بود.

 

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این دوره تک فروشی بلیت جشنواره نیز انجام می‌شود گفت: قیمت هر بلیت جشنواره 10 هزار تومان است.

 

وی افزود: قیمت بلیت برای دانش آموزان، دانشجویان، ادارات و نیروهای مسلح بصورت نیم بها خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان