//
کدخبر: ۷۲۷۶۱ //

جشنواره "فیلم فجر" در کرمانشاه برگزار می‌شود/ اکران ۱۴ فیلم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از آغاز به کار جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کرمانشاه از 14 بهمن خبر داد.

جشنواره "فیلم فجر" در کرمانشاه برگزار می‌شود/ اکران 14 فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت‌الاسلام رحیم جعفری با اشاره به آغاز به کار جشنواره فیلم فجر از 14 بهمن ماه در کرمانشاه گفت: فیلم های این جشنواره از 14 تا 22 بهمن ماه همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر در تهران در دو سینمای "آزادی" و "فرهنگ" کرمانشاه اکران می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در کرمانشاه، با رویکرد "درآمدزایی" برای استان، اظهار کرد: ویژگی مهم برگزاری جشنواره فیلم فجر امسال در مقایسه با سال‌های گذشته این است که امسال با توافقی که با تهیه‌کنندگان صورت گرفته قرار است تمامی درآمد حاصل از اکران فیلم ها به استان و هزینه‌های برگزاری جشنواره اختصاص پیدا کند.

 

جعفری در خصوص ویژگی‌های اکران فیلم‌های امسال جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، گفت: امسال برای اولین بار سانس صبح سینماها به فیلم‌های رنج سنی کودک و نوجوان اختصاص‌یافته و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت هر فیلم به‌صورت تکی به گیشه‌ها مراجعه کنند.

 

وی جذب مخاطب استانی برای فیلم‌های مطرح کشوری در جشنواره فیلم فجر را گامی مهم برای رشد سینماهای استان معرفی و اظهار کرد: امکان دیدن فیلم‌های اکران اولی همزمان با تهران برای مردم دیگر استان‌ها و استقبال بالا از این رویداد فرهنگی به‌طورقطع در رونق سینماهای کرمانشاه تاثیرگذار خواهد بود.

 

جعفری تصریح کرد: تجربه خوب سال‌های گذشته در برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه سبب شد که امسال نیز این موقعیت ویژه برای مردم استان فراهم شود.

 

وی زمان برپایی مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه را 13 بهمن‌ماه اعلام کرد و افزود: برنامه اکران و نمایش فیلم‌ها را در سینماهای آزادی و فرهنگ و در دو یا سه شهرستان استان که سالن سینما دارند، باهدف اشاعه فجر فرهنگی کرمانشاه در سایر شهرستان‌ها با اکران 14 فیلم جشنواره که امکان افزایش آن نیز هست، خواهیم داشت.

 

وی در خصوص جدول زمان‌بندی هر فیلم در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه اعلام کرد: فیلم‌ها در سه سانس 10 صبح، 14:30 و 19 عصر اکران می شود و علاقمندان می‌توانند طبق جدول اعلام‌شده هر فیلم را در دو سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه مشاهده کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در خصوص فیلم‌های اکران شده جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، اظهار کرد: فیلم‌های قهرمانان کوچک، بمب و تنگه ابوقریب، سوءتفاهم، مغزهای کوچک زنگ زده، فیلشاه، دنیای کیف‌ها، جاده قدیم، دزد و پری، به‌وقت شام، امیر، شکلاتی، چهارراه استانبول، سرو زیرآب و دارکوب فیلم‌هایی هستند که از 14 تا 22 بهمن‌ در دو سینمای کرمانشاه(آزادی و فرهنگ) اکران خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۷۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان