//
کدخبر: ۶۷۴۹ //

امام جمعه شیراز: ترامپ نشان داد جمهوری خواه و دموکرات لبه های یک قیچی هستند

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: سخنان و اقدام های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نشان داد که جمهوری خواهان و دموکرات ها در این کشور، 2 لبه یک قیچی هستند که جهان اسلام را هدف گرفته است.

 امام جمعه شیراز: ترامپ نشان داد جمهوری خواه و دموکرات لبه های یک قیچی هستند

به گزارش فرتاک نیوز، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا با حمله به سوریه مشکلاتی برای مردم مسلمان این کشور ایجاد کرد و هم اینک که آوارگان سوری به دنبال پناهگاهی هستند، ترامپ رئیس جمهوری کنونی ایالات متحده آنان را به این کشور راه نمی دهد.

وی اظهار کرد: به عبارتی، رئیس جمهوری سابق آمریکا بر سر مردم سوریه بمب فروریخت و رئیس جمهوری کنونی ایالات متحده سوری ها را پناه نمی دهد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در چنین شرایطی، مهمترین رویکرد ایران باید تقویت توان خود باشد تا همچون گذشته با قدرت و مصمم مقابل زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی کند.

وی اظهار کرد: اطلاع آمریکا از قدرت و توان جمهوری اسلامی ایران، سردمداران کاخ سفید را از هرگونه تصور حمله به کشورمان بازداشته است.

ایمانی افزود: ما راه خودمان را ادامه می‌دهیم، راهی که رهبری برای ما ترسیم می کند و همه دست اندرکاران امور باید حرکت در این مسیر را تقویت کنند و مردم کشور نیز از رهبر و مسئولان خود حمایت می کنند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: افرادی که در ایران از همکاری و مذاکره با آمریکا دم می‌زدند و می‌گفتند می‌توان با آنان کنار آمد باید از رخدادها و مواضع اخیر این کشور درس بگیرند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان