//
کدخبر: ۶۴۰۲ //
سخنگوی شرکت گاز گلستان:

گاز ادارات استان گلستان قطع شد

سخنگوی شرکت گاز استان گلستان گفت: با هدف جلوگیری از افت فشار گاز بخش خانگی، گاز ادارات استان گلستان از عصر امروز قطع شد.

به گزارش فرتاک نیوز سید جواد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره قطعی گاز در استان اظهار داشت: از عصر امروز در راستای جلوگیری از افت فشار گاز و جبران کمبود گاز بخش خانگی، گاز ادارات و دستگاه های اجرائی استان گلستان قطع شده است.

وی افزود: به علت کاهش محسوس دمای هوای استان گلستان از امروز تا جمعه، گاز ادارات استان گلستان قطع شده و روز شنبه وصل خواهد شد.

سخنگوی شرکت گاز استان گلستان با اشابه به اینکه اکنون در تامین گاز بخش خانگی مشکلی وجود ندارد تصریح کرد: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان دمای هوای استان در 3 روز اخیر کاهش محسوسی می‌یابد.

موسوی افزود: با توجه به سرمای هوا و تداوم این شرایط آب و هوایی و به دنبال آن افزایش مصرف گاز، افت یا حتی قطع فشار جریان این حامل انرژی در استان، دور از انتظار نیست.

وی تاکنون در روند گازرسانی به مشترکان خانگی در استان مشکلی نبوده است، اظهار کرد: از یکشنبه گذشته، جریان گاز جایگاه‌های CNG استان به منظور تامین گاز بخش خانگی، همچنان قطع است.

سخنگوی شرکت گاز استان گلستان گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی در استان و سرد بودن هوا، امیدواریم مردم استان همانند گذشته در مصرف گاز نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند.

موسوی گفت: دمای رفاه برای منازل مسکونی  بین 18 تا  21 درجه سانتیگراد بوده، مشترکان در این رابطه توجه داشته باشند تا با پوشیدن لباس‌های مناسب زمستانی ضخیم سیستم گرمایشی خود را به صورتی تنظیم کنند که از حد تعیین شده فراتر نرود تا ضمن کاهش هزینه گاز بهاء کمک بزرگی به اقتصاد خانوار باشد.

براساس پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان، دمای هواس استان تا روز جمعه بین 6 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.

کشور ترکمنستان که قراداد گازی با کشور ما داشت، از 11 دی در یک اقدام یک طرفه به تعهدات خود عمل نکرد و شیر گاز صادراتی خود را به ایران بست

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان