//
کدخبر: ۵۳۶ //

تخریب ۷۰ پاتوق توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در کرج

فرمانده انتظامی استان البرز از تخریب ۷۰ پاتوق توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در طرح پاکسازی منطقه خط ۴ حصار شهرستان کرج خبر داد.

تخریب ۷۰ پاتوق توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در کرج

سردار بخشعلی کامرانی صالح  در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت، صبح امروز در منطقه خط ۴ حصار شهرستان کرج این طرح اجرا شد.

وی ادامه داد: اجرای طرح های متعدد پاکسازی از ابتدای سال جاری در نقاط آلوده و جرم خیز براساس برنامه ریزی ها و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ویژه صورت گرفته است که این طرح نیز از جمله آنهاست.

این مقام انتظامی اظهار کرد: پلیس با کسانی که محیط زندگی مردم را با توزیع و مصرف مواد مخدر آلوده و ناامن می کنند با شدت برخورد و در این زمینه با دستگاه قضا و سایر نهادهای متولی از جمله شهرداری همکاری می کند.

سردار کامرانی صالح افزود: در اجرای این طرح، علاوه بر تخریب ۷۰ پاتوقِ از قبل شناسایی شده توزیع و مصرف مواد مخدر، مقادیری مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و تعدادی فروشنده، توزیع کننده و مصرف کننده دستگیر شدند.

رئیس پلیس البرز ابراز داشت: پاتوق های مذکور که در حقیقت آلونک های توزیع و مصرف مواد افیونی هستند فاقد مجوزهای لازم برای احداث از نهادهای مربوط مانند شهرداری و به صورت غیرقانونی ساخته شده بودند.

سردار کامرانی صالح تأکید کرد: پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به خصوص سوداگران مرگ با جدیت برخورد می کند و اجازه نخواهد داد که محیط زندگی مردم شریف استان را ناامن کنند و با توجه به درخواست و مطالبات مردم عزیز اجرای این طرح ها را ادامه خواهد داد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: برای ریشه کن کردن معضلات مربوط به مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است چرا که اعتیاد و مشکلات آن، همه جامعه را تحت تأثیر خود قرار داده و یک پدیده شوم اجتماعی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان