//
کدخبر: ۵۲۰۹ //

وجود نیروهای غیر متخصص و غیر مجرب یکی از مشکلات عمده حوزه فرهنگی است

رئیس دانشگاه کردستان گفت: یکی از مشکلات حوزه فرهنگ کشور را وجود نیروهای غیر متخصص و غیر مجرب عنوان کرد و افزود: فرهنگ نیازمند برنامه‌های راهبردی و بلندمدت است و سطحی نگری آفتی برای این حوزه است.

به گزارش فرتاک نیوز از کردستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه کردستان، فردین اخلاقیان، رئیس دانشگاه کردستان امروز، هشتم بهمن ماه در اختتامیه نشست دو روزه مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور(استان‌های کردستان، لرستان، کرمانشاه و ایلام) اظهار کرد: نشست هم اندیشی و تبادل نظر کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تبادل نظر در خصوص برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌های مناطق هم جوار اظهار کرد: فرهنگ‌های مشترک استان‌های غرب کشور، ظرفیتی بزرگ برای کمک به توسعه این مناطق است.

اخلاقیان یکی از مشکلات حوزه فرهنگ کشور را وجود نیروهای غیر متخصص و غیر مجرب عنوان کرد و افزود: فرهنگ نیازمند برنامه‌های راهبردی و بلندمدت است و سطحی نگری آفتی برای این حوزه است.

وی بر لزوم توسعه تشکل‌های دانشجویی تاکید کرد و یادآورشد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و تریبون آزاد باید در آستانه انتخابات مدیریت شده و در جهت آگاه سازی و مشارکت بالای سیاسی از آن اضافه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان