//
کدخبر: ۳۹۹۵ //
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

تعدیل نیروی کارگری در استان زنجان طی مهرماه به صفر رسیده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی مهرماه تعدیل نیروی کارگری در استان زنجان به صفر رسیده و ۲ هزار و ۵۰۰ لیست بیمه اجباری در مهرماه اضافه شده است.

تعدیل نیروی کارگری در استان زنجان طی مهرماه به صفر رسیده است

به گزارش فرتاک نیوز، ناصر فغفوری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در بخش اقتصاد مقاومتی طرح‌های مختلفی برای اجرا در دستور کاری خود دارد.

وی اظهار کرد: این سازمان صنعت تکالیف ملی و هم تکالیف استانی دارد و باید تکالیف ملی از تکالیف استانی تفکیک شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان گفت: طی مهرماه تعدیل نیروی کارگری در استان زنجان به صفر رسیده و ۲ هزار و ۵۰۰ لیست بیمه اجباری در مهرماه اضافه شده  و خوشبختانه وضعیت استان در بخش‌های مختلف صنعتی مطلوب بوده است.

فغفوری تاکید کرد: تاسیس شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی در استان زنجان از جمله برنامه‌های استان در بخش اقتصاد مقاومتی است و  هدف از این طرح جذب سالیانه حداقل ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بوده و ۳۰۰ هکتار زمین برای این منظور خریداری شده است.

وی افزود: در بخش پتروشیمی زنجان نیز اقداماتی صورت گرفته و  هدف از احداث این کارخانه تولید ۶۷۷ هزار تن آمونیاک و یک هزار و ۷۲ تن اوره بوده  و در حال حاضر این طرح دارای ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و در صورت تامین و پرداخت ۱۶۳ میلیون یورو طی مدت سه سال آینده قابل بهره‌برداری می رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: پتروشیمی نیاز به عزم استانی دارد و باید برای حل مشکلات آن به صورت استانی برنامه ریزی شود.

فغفوری به  بخش سایبرسیتی اشاره کردو گفت: این طرح را سازمان صنعت با همکاری فناوری اطلاعات انجام می‌دهد.

وی به تبدیل زنجان به قطب برق و الکترونیک اشاره کردو گفت: این امر مربوط به یک وزارت‌خانه نبوده و فقط یک وزارت‌خانه در این زمینه مسئولیت نداشت ولی ما در سازمان صنعت برق را پیش برده و وزارت ارتباطات نیز باید موضوع آی‌تی را پیگیری کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان تصریح کرد: کار گروه رفع موانع تولید چهار جلسه با حضور استاندار برگزار شده  و ما این آمار را جزو جلسات محسوب نمی‎کنیم، ولی برخی از استان‌ها این جلسات را حساب می کنند.

 

منبع: ذاکر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان