//
کدخبر: ۳۷۷۷۵۰ //

کشف سلاح قاچاق در مرز قصرشیرین

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف ۳ قبضه سلاح قاچاق و دستگیری ۴ نفر در مرز قصرشیرین خبر داد.

کشف سلاح قاچاق در مرز قصرشیرین
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار کیاست سپهری گفت: در راستای کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه سلاح و مهمات، مرزداران هنگ مرزی قصرشیرین با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل سلاح با یک دستگاه خودرو، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع، موفق به توقیف خودرو شدند.

وی افزود: پس از بازدید مرزداران از خودرو توقیفی، یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و ۲ قبضه سلاح برنو به همراه مقادیری مهمات مربوطه که به صورت ماهرانه در خودرو جاسازی و مخفی شده بود را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با اشاره به توقیف خودرو و دستگیری ۴ نفر و معرفی به مراجع قضائی، اظهار داشت: مرزداران خستگی‌ناپذیر این استان با استعانت از درگاه خداوند متعال و تحت زعامت رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از هیچ کوششی در برقراری امنیت مرز‌های این کشور اسلامی و مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات فروگذاری نخواهند کرد.

سردار سپهری اظهار کرد: تشدید اقدامات کنترلی مرز، حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی در خلاء‌های مرزی در دستور کار قرار دارد و برای ارتقاء امنیت مرز و مرزنشینان عملکردمان را تشدید خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان