//
کدخبر: ۳۵۳ //

اعتراف مردی به قتل فرزند ۹ساله همسرصیغه‌ای

ناپدری 34 ساله ای که متهم است پسر 9 ساله زن صیغه ای اش را به قتل رسانده، صبح روز گذشته صحنه مرگ دلخراش «امین کوچولو» را در حضور قاضی ویژه قتل عمد بازسازی کرد.

 امیر متهم این پرونده جنایی صبح روز گذشته در حالی که توسط کارآگاهان اداره جنایی به خیابان قائم (عج) در منطقه سیدی مشهد هدایت می شد پله های ساختمان چند طبقه را بالا رفت تا به واحد مسکونی همسرش رسید جایی که «امین کوچولو» تا مدتی قبل در آن نفس می کشید ولی به خاطر عصبانیت ناپدری اش جان خود را از دست داد.

دقایقی بعد متهم 34 ساله مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت و پس از آن که قاضی علی اکبر احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد) مواد قانونی را به وی تفهیم کرد که مواظب اظهارات خود باشد و حقیقت ماجرا را بیان کند، لب به سخن گشود و پس از معرفی کامل خودش گفت: «امین» پسر شلوغی بود، آن روز طبق معمول من در خانه تنها بودم و همسرم با خودرو به مسافرکشی رفته بود. چون به خاطر بیکاری من، همسر صیغه ای ام مخارج خانه را تامین می کرد. وقتی «امین» از مدرسه به خانه آمد متوجه شدم که او داخل شلوارش ادرار کرده است درحالی که این موضوع باعث عصبانیت شدید من شده بود پلاستیکی را دور او پیچیدم و یک سر پلاستیک را به دستش دادم که آن را نگه دارد اما هنگامی که نزدیک در حمام رسیدیم او سر پلاستیک را رها کرد من که دیگر نمی توانستم خودم را کنترل کنم او را با عصبانیت داخل حمام انداختم که سرش به شیر دوش حمام خورد و سپس با سر روی سرامیک ها افتاد.

متهم که دچار تناقض گویی شده بود، گاهی عنوان می کرد که وقتی او را داخل حمام انداختم پایش روی چرتکه ای که آن جا بود قرار گرفت و سرخورد.

ناپدری سنگدل ادامه داد: وقتی سر «امین» به زمین خورد مانند «شکستن فندق» صدا کرد. پس از این حادثه او را به درمانگاه بردیم چرا که او از قبل به آسم مبتلا بود و سرماخوردگی داشت به همین دلیل هم با تجویز پزشک آمپول پنی سیلین تزریق کردیم اما حال او بدتر شد وقتی به ناچار امین را به بیمارستان ثامن (ع) بردیم پزشکان با دیدن وضعیت وخیم وی، بلافاصله دستور اعزام به بیمارستان امدادی را صادر کردند ولی او به کما رفت تا این که چند روز بعد نیز در مرکز درمانی جان سپرد.

در آغاز بازسازی صحنه قتل، ابتدا سرگرد سلطانیان (افسر پرونده) به تشریح خلاصه ای از محتویات پرونده و چگونگی دستگیری متهم پرداخت و گفت: آثار متعدد کودک آزادی مانند کبودی و سوختگی بر پیکر نحیف «امین» خودنمایی می کرد.اما ناپدری او در ابتدا چنین وانمود کرد که از ماجرای سوختگی ها اطلاعی ندارد و مدعی شد که «امین» خودش را با فندک می سوزاند. کارآگاه سلطانیان افزود: متهم 34 ساله ابتدا در بازجویی ها داستان های گوناگونی را درباره چگونگی مرگ «امین 9 ساله» مطرح کرد اما در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت: او را با عصبانیت داخل حمام پرت کردم که سرش به شیر دوش خورد و با سر به زمین افتاد.

بنابر این گزارش مادر «امین» هم که خود را به صحنه بازسازی قتل رسانده بود درحالی که سعی می کرد به طور ضمنی از همسرش دفاع کند به قاضی احمدی نژاد گفت: همسر اولم مرد معتادی بود که از او جدا شدم و با امیر ازدواج کردم اما تنها 2 روز قبل از آن که «امین» به کما برود متوجه سوختگی و کبودی های روی بدنش شدم!

گفتنی است دهم آبان ، ماموران اورژانس اجتماعی بهزیستی ، گزارشی از یک ماجرای کودک آزاری را در حالی به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارائه کردند که احتمال مرگ مغزی کودک مذکور وجود داشت به همین خاطر بلافاصله قاضی احمدی نژاد با حضور در مرکز درمانی شهید کامیاب، تحقیقات خود را در این باره آغاز کرد. این درحالی بود که پزشکان معالج مرگ مغزی «محمدامین» را تایید کردند و بدین ترتیب تلاش ها برای اهدای اعضای این کودک معصوم به بیماران نیازمند شروع شد اما پدر «امین» که پس از پیگیری های زیاد پیدا شده بود، با اهدای اعضای فرزندش مخالفت کرد تا این که چند روز بعد «امین» دیگر نفس نکشید و این گونه پرونده جنایی روی میز قاضی احمدی نژاد قرار گرفت.

 

منبع: جنوب نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان