//
کدخبر: ۱۷۰۹۱۱ //

گازرسانی به ۵ روستای دالاهو افتتاح شد

گازرسانی به پنج روستای بخش مرکزی شهرستان دالاهو استان کرمانشاه با حضور وزیر دادگستری افتتاح شد.

 گازرسانی به 5 روستای دالاهو افتتاح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در این مراسم که امروز(نهم اسفند) برگزارشد، بااشاره به بهره برداری از طرح گازرسانی به پنج روستای شهرستان دالاهو، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه حدود سه میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 32 کیلومتر شبکه برای گازرسانی به این روستاها اجرا  شده، افزود: 370 خانوار در این پنج روستا از نعمت گاز بهره مند شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه گفت: در حال حاضر 99 درصد جمعیت شهری و 69 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت  گاز برخوردار شده اند.

به گقته این مسئول تاکنون هشت هزار و 500 کیلومتر شبکه در استان اجرا و 260 هزار انشعاب گازرسانی در استان کرمانشاه واگذار شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 1250 روستای استان گازرسانی شده، عنوان کرد: طی دو سال گذشته علیرغم تمام مشکلات مالی که داشتیم توانستیم به 710 روستای استان گازرسانی کنیم.

وی اضافه کرد: در بحث اشتغالزایی نیز توانسته ایم پنج هزار نفر را در پروژه های خود مشغول به کار کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان میزان مصرف روزانه گاز استان را 15 میلیون متر مکعب اعلام کرد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: با راه اندازی کارگاه علمک غرب کشور در کرمانشاه از این پس تمام علمک های انشعابات گاز را در استان تولید می کنیم.

 حیدری فرماندار دالاهو نیز در این مراسم با اشاره به  آسیب دیدگی حدود شش هزار واحد مسکونی این شهرستان در زلزله سال گذشته، اظهار کرد: از این تعداد سه هزار و 633 واحد تخریبی بودند که تاکنون دو هزار و 551 واحد آن بازسازی شده است. باقی واحد های آسیب دیده نیز از نوع تعمیری بودند که مرمت آنها به اتمام رسیده است.

فرماندار دالاهو اعلام کرد: با پیگیری انجام شده پرونده بازسازی ها را تا ابتدای سال آینده در این شهرستان به پایان می رسانیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۹۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان