//
کدخبر: ۳۴۰۷۲ //

دادستان آمریکا تبانی ستاد ترامپ با روسیه را تکذیب کرد

داستان کل آمریکا امروز در سنای این کشور ضمن تکذیب تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه، شهادت داد که هیچ اطلاعی از چنین ارتباطی ندارد.

 دادستان آمریکا تبانی ستاد ترامپ با روسیه را تکذیب کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

شبکه خبری سی ان بی سی گزارش داد: «جف سشنز» دادستان کل آمریکا روز سه شنبه در جلسه کمیته اطلاعات سنای این کشور هرگونه ارتباط با مقام های روسی در دوران رقابت های انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 را تکذیب کرد.

 

وی با ادعای اینکه فاصله خود را با پرونده دخالت روسیه در این انتخابات حفظ کرده، هرگونه دیدار یا مکالمه با هر مقام روسی یا مقام خارجی در ارتباط با انتخابات را صریحا رد کرد.

 

جف سشنز که مشاور ستاد انتخاباتی ترامپ بود، افزود: علاوه بر این، من هیچ اطلاعی از چنین مکالمه ای توسط افراد مرتبط با ستاد انتخاباتی ترامپ ندارم.

 

سشنز همچنین علت کناره گیری خود از پرونده تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا را مقررات وزارت دادگستری عنوان کرد.

 

طبق مقررات وزارت دادگستری آمریکا، کارمندانی که در ستادهای انتخاباتی به عنوان مشاور فعالیت کرده اند، حق مشارکت در تحقیقات مرتبط را ندارند.

 

سشنز متهم است که درجلسه استماع تایید احراز سمتش در سنا، درباره دو دیدار فاش نشده خود با سفیر روسیه قصور کرده و تحقیقات اف.بی.آی دراین زمینه نشان می دهد که جف سشنز دیدار سومی نیز با سفیر روسیه داشته که آن را اعلام نکرده است.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان