//
کدخبر: ۳۰۲۷ //

آزادسازی چهار منطقه و هلاکت دهها تروریست حاصل نبرد امروز در موصل

ستاد عملیات 'ای نینوا ما می آییم' روز چهارشنبه از آزادسازی چهار منطقه و به هلاکت رسیدن دهها تروریست در شهر موصل خبر داد.

آزادسازی چهار منطقه و هلاکت دهها تروریست حاصل نبرد امروز در موصل

به گزارش فرتاک نیوز  سپهبد ستاد عبدالامیر رشید یارالله فرمانده عملیات 'ای نینوا ما می آییم ' با صدور بیانیه ای گفت: واحدهای محور شمالی شامل نیروهای ارتش پس از پیشروی توانستند محله القاضیه 2 و محله العربی را آزاد کرده و پرچم عراق را بر فراز ساختمان هایش به اهتزاز درآورند.

وی افزود: جنگنده ها و هوانیروز ارتش توانستند دو خودرو بمب گذاری شده را منفجر کنند و شماری از تروریست ها را به هلاکت برسانند و سه مقر تروریست ها را منهدم کنند.

وی ادامه داد: نیروهای مبارزه با تروریسم در محور شمالی توانستند منطقه باستانی و منطقه تل ترکال را آزاد کرده و پرچم عراق را بر فراز ساختمان هایش به اهتزاز درآورند و تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رسانده و مقرهای شان را منهدم کنند.

وی خاطرنشان کرد : نیروهای پلیس فدرال در محور جنوبی به عملیات تفتیش و پاکسازی محله های آزاد شده ادامه می دهند و تا کنون توانسته اند شماری از موشک ها و بسته های انفجاری را بیابند و چهار خودرو نظامی به همراه خودرو حامل تیربار را در بخش غربی با کمک تانک آبرامز و موشک های کورنیت هدف قرار داده و منهدم کنند و تعدادی از تسلیحات و تجهیزات نظامی را کشف و مصادره کنند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان