//
کدخبر: ۲۹۸۶۵۶ //

جهانگیری هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان پروژه در کرمانشاه افتتاح می‌کند

استاندار کرمانشاه اعلام کرد که اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری فردا (شنبه ۱۸ بهمن) یک هزارو ۱۱۸ میلیارد تومان پروژه در سطح استان افتتاح می‌کند.

جهانگیری هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان پروژه در کرمانشاه افتتاح می‌کند

به گزارش فرتاک نیوز به نقل از ایرنا؛ هوشنگ بازوند اظهار داشت: معاون اول رییس جمهوری صبح فردا به منظور افتتاح چندین پروژه به مناسبت دهه مبارکه فجر وارد استان خواهد شد.

وی افزود: آقای جهانگیری ابتدا بیمارستان اسلام آبادغرب که در زلزله آبان ۹۶ تخریب شده بود را افتتاح خواهد کرد و سپس به همراه وزیر نفت در مراسم آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم استان حضور خواهد یافت.

استاندار کرمانشاه توضیح داد: پتروشیمی اسلام آبادغرب با سرمایه گذاری ۱۳ هزار میلیارد تومان به صورت کامل توسط وزارت نفت احداث خواهد شد و بخش خصوصی در ساخت آن نقشی ندارد.

بازوند گفت: پیمانکار نخست پتروشیمی اسلام آبادغرب از ۲ ماه قبل روند تسطیح زمین به منظور احداث را آغاز کرده است اما عملیات ساخت آن از فردا به صورت رسمی آغاز می شود.

وی عنوان کرد: معاون اول رییس جمهوری همچنین بعد از ظهر فردا به عنوان رییس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در نشست ستاد مقاومتی استان کرمانشاه حضور پیدا می کند.

استاندار کرمانشاه افزود: جهانگیری در حاشیه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی تعدادی از پروژه‌های استان به ارزش یک هزار و 118 میلیارد تومان را به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح خواهد کرد.

به گفته بازوند، برگزاری یک نشست سیاسی نیز از جمله دیگر برنامه های سفر جهانگیری به کرمانشاه خواهد بود.

معاون اول رییس جمهوری را در این سفر وزرای نفت و جهاد کشاورزی و تعدادی از معاونان وزرا همراهی خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۶۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان