//
کدخبر: ۴۴۱۴۵۲ //
شخصیت شناسی | تست شخصیت

تست شناخت ترس| حتما انجامش بده جالبه!

تست روانشناسی کودکان و ترس آن‌ها را انجام دهید و نتیجه آن را در ادامه بخوانید.

تست شناخت ترس| حتما انجامش بده جالبه!
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه نتیجه تست روانشناسی کودکان و ترس آن‌ها آمده است، با ما همراه باشید:

تست شخصیت شناسی ترس

1. پروانه: اگر یک پروانه دیدید؛ احتمالا عادت دارید همه چیز را مثبت و خوب نشان دهید! شما ترس‌هایتان را مخفی می‌کنید. اما ترس های ناخودآگاه شما ناشی از ترس از مرگ است یا یک جور نگرانی از زندگی نکردن و از دست دادن فرصت‌ها دارید. همچنین ممکن است در برابر سرکوب احساسات ناشی از قفدان یک عزیز قرار داشته باشید.

2. خورشید: اگه اولین چیزی که دیدید، خورشیده، شما از شروع کارهای جدید میترسید. البته که این موضوع از تلاش‌گریتون نشات میگیره. ولی باید بدونید که توانایی‌های زیادی دارید.

3. دختر بچه: اگر اولین تصویری که در این عکس دیدید دختر بچه بود، ترس شما از احساسات سرکوب شده دوران کودکی شما سرچشمه می گیرد.

4. جمجمه: اگر ابتدا جمجمه را دیدید، پس شما فردی هستید که تصمیم‌گیری برایتان سخت است و در تصمیم‌گیری سختی می‌کشید. به خصوص وقتی با موارد بزرگ و مهم روبرو می شوید. این ممکن است به دلیل مسائل مربوط به عزت نفس باشد، به همین دلیل است که گاهی اوقات به خودتان اعتماد ندارید که کار درست را انجام دهید. ترس از اشتباه کردن و ترس از مرگ دو ترس اصلی افرادی است که اسکلت را می بینند.

5. توت فرنگی: توت فرنگی که کاملاً در مرکز تصویر قرار گرفته و اندازه آن بسیار بیشتر از میوه واقعی است، نشان دهنده قلب است. اگر اولین شکلی که دیدید توت فرنگی است، آنچه به دنبال آن هستید در قلب شماست. بزرگترین ترس شما ناشی از مقاومت ناخودآگاهی است که نسبت به بروز احساسات قلبی خود دارید.

6. درخت: اگر یکی از اولین چیزهایی که در این تصویر دیدید دو درخت بود، به این معنی است که بزرگترین ترس شما از پذیرش شکاف عاطفی ناخودآگاه سرچشمه می گیرد. از پذیرش بخشی از وجود خود می ترسید. شما از بروز کامل هویت خود برای دیگران میترسید.

7- چهره می‌بینی یا پرنده؟

چهره: شما فردی دوستانه و حساس هستید که تعارض را دوست ندارید. شما بسیار شهودی هستید که به طور روزانه به شما کمک می کند.

دو پرنده: شما فردی شاد و خوش برخورد هستید که در ملاقات با افراد جدید مهارت دارید و همیشه به صحبت های دوستان و اقوام خود گوش می دهید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۴۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان