//
کدخبر: ۴۴۰۴۰۱ //

صبحانه‌ای مقوی و خوشمزه با شکلات صبحانه خرمایی + آموزش تهیه

این شکلات، با ترکیبی از خرما و ارده، یک صبحانه‌ی مقوی و خوشمزه است که می‌تواند انرژی لازم را برای شروع یک روز پرانرژی به شما بدهد.

صبحانه‌ای مقوی و خوشمزه با شکلات صبحانه خرمایی + آموزش تهیه
به گزارش فرتاک نیوز،

تهیه دسر و انواع غذا ها در خانه کار بسیار ساده و سالمی است و اگر می خواهید برای صبحانه یا میان وعده بچه های خود یک شکلات صبحانه فوق العاده سالم و عالی تهیه کنید این دستور را دنبال کنید.

شکلات صبحانه های کارخانه ی از پالم و شکر اضافه تشکیل شده است که ممکن است بعد ها دچار مشکل شوید ولی با چند قلم مواد می توانید در خانه یک شکلات صبحانه مقوی با خرما و ارده تهیه کنید و یک لقمه خوشمزه برای بچه ها تهیه کنید.

مواد لازم

خرما ۱۵ الی ۲۰ عدد

پودر کاکائو ۲ ق سر پر

ارده ۲  ق غذا خوری

آب ۲ تا ۳ ق غذا خوری

مرحله اول: آماده سازی خرما

ابتدا باید از خرما های گوشتی و نرم استفاده کنید و داخل یک ظرف درب دار بریزید و روی آن آبجوش ریخته و درب ظرف را بسته و برای ۱۰ دقیقه بگذارید تا بماند، بعد از ده دقیقه باید هسته را جدا کنید و اگر از رطب استفاده می کنید پوست خرما را نیز بگیرید.

مرحله دوم: میکس کردن مواد

در ادامه خرما های هسته گیری شده را داخل مخلوط کن یا غذاساز بریزید و آب جوش و ارده و پودر کاکائو را اضافه کنید و مواد را خوب باهم میکس کنید تا یکدست شود. اگر مخلوط کن یا غذاساز ندارید می توانید با چنگال خرما ها را له کنید و مواد را اضافه کنید و خوب هم بزنید.

مرحله سوم: تهیه شکلات صبحانه خرما

در ادامه مواد را دورگیری کنید تا به طور یکدست هم بخورد و بعد از این که کل مواد میکس شد داخل ظرف در بسته بریزید و در یخچال نگهداری کنید و برای میان وعده به همراه نان تست سرو کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان