//
کدخبر: ۶۹۶۶۸ //

در این صورت پرسپولیس قهرمان لیگ هفدهم نمی شود/ سرخ پوشان چند امتیاز دیگر نیاز دارند؟

اتفاقات عجیب و غریبی که قهرمانی را از پرسپولیس می گیرد!

 در این صورت پرسپولیس قهرمان لیگ هفدهم نمی شود/ سرخ پوشان چند امتیاز دیگر نیاز دارند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مگر اینکه از آن اتفاقات بسیار عجیب و غریب فوتبالی بیفتد تا قهرمانی از پرسپولیس سلب شود. واقعیت این است که نمی توان تصور کرد تیم دیگری به غیر از پرسپولیس قهرمان این دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران شود. اما سرخ ها برای قهرمانی چند امتیاز دیگر نیاز دارند؟

 

فقط 11 هفته دیگر به اتمام لیگ باقی مانده است. اینطور که پرسپولیس پیش می رود مشخص است که این تیم همانند فصل گذشته چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی در لیگ برتر را جشن خواهد گرفت. این اتفاق قطعا پیش از سال نوی جدید نمی افتد اما در ابتدای سال 97 پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

 

این تیم هم اکنون 44 امتیاز دارد و صدرنشین جدول است. سرخ ها نسبت به تیم دوم جدول یعنی فولادخوزستان 11 امتیاز اختلاف دارند. تیم سوم یعنی پارس جنوبی جم نیز با پرسپولیس 12 امتیاز اختلاف دارد. این دست از اختلاف های امتیازی به ندرت جبران می شود و اصلا می توان گفت امکان ندارد چنین اختلاف امتیازی جبران شود.

 

تیم چهارم یعنی ذوب آهن 15 و استقلال و پیکان 28 امتیازی نیز با 28 امتیاز در رده‌های پنجم و ششم جای گرفته اند و تا رسیدن به صدر جدول نیازمند کسب 16 امتیاز دیگر هستند. فاصله اینها نیز بسیار زیاد است و به نظر می رسد حتی به حوالی صدر برسند.

 

فولاد و پارس جنوبی جم جدی ترین رقیبان قهرمانی هستند اما آیا می توان تصور کرد یکی از این دو تیم به قهرمانی برسد؟ حتی بدبین ترین هواداران پرسپولیس هم چنین فکری نمی کنند!

 

اگر این طور محاسبه کنیم که فولاد در 11 هفته پیاپی به پیروزی برسد (که این موضوع خیلی محال به نظر می‌آید)، با 33 امتیاز حاصل از این بردها به 66 امتیاز خواهد رسید. پس پرسپولیس به 67 امتیاز برای قطعی کردن قهرمانی‌اش نیاز دارد. به معنای دیگر، پرسپولیس تنها کافی است از 11 بازی آینده‌اش، 23 امتیاز دیگر بگیرد و کار را تمام کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۶۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان