//
کدخبر: ۳۲۹۶۸ //

شرط عجیب مرد ثروتمند چینی برای ۱۰۰۰ مهمانش + تصاویر

این تبعه چینی ساکن مالزی که سابقه خوبی نیز ندارد ادعا می کند در آینده ای نزدیک تبدیل به ثروتمندترین مرد جهان خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز، یک  جوان چینی تبار ساکن مالزی که ادعا می کند در آینده او  ثروتمند ترین مرد جهان خواهد بود با دعوت از 1000 مهمان یک جشن خیریه برگزار کرد. این جشن روز یکشنبه در پارک " چای لنگ " در باتروورس مالزی و در شرایطی برگزار شد که " ژانگ جیان "  در آن حضور نداشت. گفته می شد که وی در کشور مالدیو حضور دارد. هر مهمان برای حضور در این جشن خیریه باید 47 دلار پرداخت می کرد.

 

 

 

شرط عجیب مرد ثروتمند چینی برای 1000 مهمانش + تصاویر

 

جالب اینکه  وی شرطی را برای تمام مهمانان این جشن تعیین کرده بود. " ژانگ " از همه آنها خواسته بود تا موی سر خود را با رنگ زرد رنگ کنند. مهمانان وی در حالی که موی سر خود را با رنگ زرد رنگ کرده بودند در این جشن شرکت کردند. 
وی  که مالک یک شرکت بازاریابی چند سطحی یا شبکه ای در مالزی است، پیشتر و  در ماه آوریل نیز با دعوت از کسانی که بیشتر آنها چینی تبار بودند جشنی مشابه در کوالالامپور برگزار کرده بود.

 

شرط عجیب مرد ثروتمند چینی برای 1000 مهمانش + تصاویر

 

گفتنی است؛ این جوان چینی تبار در مالزی آنچنان هم خوشنام نیست. شرکت وی در سال 2014 از طریق شبکه های هرمی و با تبلیغ شعار " سریع ثروتمند شو " ، کلاهبرداری های زیادی در این کشور انجام داد. همچنین وی در همین سال بدلیل کلاهبرداری 141.8 میلیون دلاری در کشورهای چین، مالزی و تایلند در کشور تایلند دستگیر شده بود. 

 

شرط عجیب مرد ثروتمند چینی برای 1000 مهمانش + تصاویر

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان